AworldApart

Give it up.

Kategori: Allmänt

Jag blir så arg på mig själv!!
Sitter och kolla en massa butiker på nätet,
hittar massa smycken, kläder, skor och skit som jag vill ha,
och jag har ett bokmärke på datorn som jag har döpt till "VILL HA!!!!!!"
fint va?
så som ni förstår så blir listan längre och längre och lääääängre!
inte okej! jag har 70 kr i plånboken, och ska egentligen på pengar nu i slutet av oktober,
sånt ungdoms bidrag bla bla, eftersom jag inte har något jobb.
meeeen jag glömde att skicka in en lapp till försäkringskassan, så jag kommer förmodligen inte få några pengar..
KUL!.. nej..
men jaa, och dem pengarna skulle gått till räkningar och min skul till mamma, och ett nytt pass.
MEN IKKE! aja, får väl se vad som händer.
Idag är det iaf FREDAAAAG! men som sagt har jag ju inga pengar xD
så det blir ingen utgång alls denna helgen för min del :P
men även om jag hade haft pengar så hade jag nog ändå inte gått ut.
Imorgon ska jag kanske hem till Olivia, hon och Fredrik ska vara hundvakt åt Malte;
(Fingal och Malte)
så jag kanske cyklar dit och joinar dem, hade varit najs :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: