AworldApart

PACMAN!

Kategori: Allmänt

yeh, you heard me! xD
just nu sitter jag hemma hos johanna, har varit här sen typ.. 7..
så ska cykla hem efter detta inlägget!
efter förra inlägget har jag duschat,
jag fixade massa i min profil på den au pair sidan som jag e medlem på, intervju och sånt :)
sen lagade jag mat, så kom mamma och pontus hem, vi käkade,
körde till polishuset för att fixa pass.. men återigen fungerade inte apparaterna,
så vi vände på klacken och åkte hem igen.
ooooch sen dess har jag varit hos jojo :P
vi har kollar film, The butterfly effect.
Jag tycker att den är ganska bra, spännande och så, har sett den ett antal gånger,
och jojo såg den för första gången, men hon gillade inte slutet :P
men det är en sån film man måste se 2 ggr innan man fattar allt, hur allt hänger ihop och sånt :P
sen ville jag se Armageddon med henne, eftersom vi aldrig träffades igår,
MEN NEEEEEEJ hon ville inte D: D: D:  haha
så jag får väl se den själv imorgon eller ngt,
måste vara själv hemma så jag kan gråta ut ordentligt! hahahahahah xD
nä men seriöst, I cry my eyes out om man säger så! hahahaha
planerna för imorgon är nog att träffa Vicki och Anna på typ, kvällen.
mellan annas 2 körlektioner xD haha
smsade vicki innan, men hon sover nog så får se imorgon :P
ajaa, nu ska jag cykla hem!! byyyye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: