AworldApart

I wonder.

Kategori: Mina bilder

Har funderat ett tag på att ta bort min blogg. vill egentligen inte att någon ska läsa den,
men det är endå ganska najs att kunna skriva av sig och liknande.
Och just idag, just nu, känner jag att jag inte vill ta bort min blogg! haha
Hoppas bara att Karolin fixar sin PS snart så hon kan fixa min header xD haha
så nu bara för att tänkte jag uppdatera er lite, både i text och bild!
och lite annat :P haha
Sist jag skrev hade jag precis börjat min praktik på Jysk, jag är fortfarande kvar där!
och jag trivs ganska bra! får se om det blir något mer efter pratiken sen :)
Det har varit fint väder
Har haft mysig helg med fina vänner, glass, varma hallon och film
Myst med min älskling
Fått hem en massa smycken som jag köpt :DD
Mer film i sängen efter lång jobbdag
fått en fin klocka av mamma som inte funkar och kostade 30 kr på loppis,
och på jobb har vi en finare (ser antik ut) för 25 och den funkar förmodligen! haha
Fått en kompis i jordbodalen
Druckit varmchoklad med fina vänner
Ja det var väl det mesta haha
kommer dock några inlägg till ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: