AworldApart

Ändrade planer!

Kategori: Allmänt

Det blev faktiskt en jävligt najs Alla hjärtans Dag igår!
på förmiddagen var jag på FU, sen träffade jag Anna och Linnea så lunchade vi på Ebbas fik <3
Sen gick vi en sväng på stan och så kom carro så man fick träffa henne lite snabbt,
sen åkte jag och Anna hem.
När jag kom hem chillade jag lite,
eftersom jag skulle passa moa tills typ 9 på kvällen och moa var hos en kompis
och skulle inte vara hemma förrän 5.
Men sen när klockan närmade sig 5 började jag på maten.
Moa kom hem, vi käkade, sen plockade jag undan efter oss.
Satte mig e vardagsrummet med ett glas vin och kollade på TV.
3 glas vin senare var klockan 9 så jag drog hem till Johanna.
Gjorde inget speciellt hos henne,
förrän vi bestämde oss för att gå ut och åka i backar på sopsäckar!
Eftersom ingen av oss hade en pulka i backfickan xD
(glömde nämna att robin var hos johanna när vi kom)
Så vi drog bort till Harlyckan där det finns några småbackar,
SKIT ROLIGT VAR DET!! har inte skrattat så mycket på länge!
hahaha! dock slog jag huvudet i marken en gång och det gjorde ganska ont :(
såå ja! så såg min dag ut igår!
Idag ska jag inte göra något speciellt tror jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: