AworldApart

Hmm..

Kategori: Allmänt

Har ett litet problem..
Jag kan inte välja vilken film jag ska kolla på efter Melodifestivalen xD hahaha
M börjar 20.00 och slutar 21.30
Och 21.30 börjar Vad kvinnor vill ha, men jag tror inte jag ska se den.
Har sett sen sååå många gånger!
Och Bodyguard börjar oxå halv 10. Tror att jag vill sen den.
Den är sååå fin! och iom att Whitney precis har gått bort osv..
Sen går även The whole ten yards halv 10.
Jag har aldrig sett den men har för mig att den ska vara väldigt rolig.
ÅÅH vilka problem!!
__________________________________
Nu till något helt annat!
Igår var det fredag- utgång.
Orkar inte dra hela historian men kortfattat:
Tacos hos mig med mamma joy och jojo, MUMS!
sussi kom, drack, Bara rock, drack, tapaz, shotta, mötte Fingal, Metal och HEM!
Ja det var väl det i stora drag xD
Joy sov hos mig men drog vid 2 idag. Sen bakade jag med mamma och moa :)
muffins med bär och kladdkaka och nu gör vi en sats muffins igen för vi ska ha glasyr på dem :D
Sen ikväll blir det god mat, melodifestivalen och chips + min vitlöksdripp.
ÅH HÄRLIGA LÖRDAG! <3
Dagar som dessa värdesätter jag något enormt!
PUSS PÅ ER ALLA FINA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: