AworldApart

It´s A Sick World We Live In.

Kategori: Allmänt

Igår gjorde jag som sagt en upptäckt.
Jag var inne på mina gamla meddelane på facebook.
Varför, vet jag inte, bara för det var kul kanske? skit gamla konversationer liksom :P
Och då såg jag en konversation som jag hade med en man för lite mer än ett år sen.
Han la till mig på facebook den 4 Januari 2011,
vi snackade konstant från den 4:de till och med den 15:de januari,
då han skickade det sista meddelandet till mig.
Det var inget avslutande meddelande utan en fortsättning på vår konversation ungefär.
Dagen efter svarade jag på det och ser då att han har tagit bort sin facebook.
okej? tänkte jag då. Jaja liksom xD hahaha
Tänkte inte mer på det, förrän igår då.
Sökte på hans namn på facebook. Hittade inget.
Sökte på hans namn på google, oj oj oj säger jag bara!
En och samma polisartikel på en massa olika sidor.
Och jag är 100% säker på att det är han, eftersom det är samma namn,
båda kom från samma ställe och dem är lika gamla.
Det jag fick läsa var då att dagen efter att han hade skrivit till mig,
greps han för våldtäckt på en 16 årig flicka.
.........
WTF?!?!!?! tänkte jag då ungefär.
Så jävla crazy och creepy!
Jaja, där fick jag iaf reda på varför han försvann spårlöst xD hahaha
Helt jävla sjukt asså!
och så gick jag in på bilder och då såg jag bilden som han hade som pofilbild på facebook.
Klickade på bilden och kom in på hans gamla twitter konto.
_________
Åh.. gud.. så läskigt!
Men men, nu kan jag släppa det xD hahahaha
Var tvungen att dela med mig av det, haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: