AworldApart

Nu ska jag skriva lite!

Kategori: Allmänt

Jo, serien jag har börjat kolla på heter American Horror Story,
tipset om den serien kom från; http://fannylindblad.blogg.se/.
Så då laddade jag ner första säsongen och började kolla igår.
Det är en horror/mistery/drama serie.
Den handlar om en familj som flyttar in i ett hus där det händer alla olika sorters saker i.
Lite svårt att förklara, men ja, det spökar och skit.
Jag tycker personligen att den är lite förvirrande och konstig, svårt att hänga med.
Men den är så fängslande!
Efter varje avsnitt så bara måste man kolla på nästa! och sånt gillar jag :D
plus i kanten är ju att den ena skådespelaren är skiit snygg!
kolla bara ;
Ni kanske känner igen honom från Kick Ass, Never back down eller Sleepover?
men men, riktig Eyecandy på honom asså ;D hahaha
Men jag kan väl inte riktigt säga att jag rekomenderar den, men samtidigt så gör jag det xD haha
Ni får helt enkelt ladda ner/köpa den och avgöra själva om det är något att glo på :P
____
Och nu en halvtimme senare avslutar jag detta inlägget xD haha
Var tvungen att dammsuga och tvätta golvet på mitt rum :P hehe.
Men nu ska jag minsann kolla ett avsnitt av AHS :D eller 5 :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: