AworldApart

Okej, nu ska jag uppdatera!

Kategori: Allmänt

det blev lite senare än jag hade tänkt, men men,
bättre sent än aldrig eller vad det nu är man säger? ;)
Festen i lördags var skit rolig!
Failade lite i slutet och gick lite utför men allt som allt hade jag skit skoj!
Joy sov hos mig och dagen efter drog vi ner och städade som fan i 2 timmar,
i lokalen då xD Det var jag, Joy, Sussi, Evelina och hennes pojkvän.
Så det gick väldigt bra!
Efter det gick jag och Joy till pizzerian och köpte vars en pizza xD hahaha
Gick hem, chillade och käka. så skönt!
Sen drog hon hem och jag fortsatte chilla.
På måndagen chillade jag oxå, har jag för mig.. hahaa
Igår, tisdag, var jag på FU sen drog jag hem och hjälpte mamma med lite saker.
Och så kom pontus på middag.
Och sen gjorde jag en upptäckt, som jag kommer berätta om i nästa inlägg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: