AworldApart

Torsdag,

Kategori: Allmänt

 Imorgon ska jag gå upp när mamma går igen,
men denna gången har jag ingen tid att passa eller liknande,
Så jag ska gå en ännu längre runda!
hoppas på att det kommer ta minst en timme, men får väl se:P
Lär väl gå snabbare och snabbare ju oftare man går den haha
Sen hem och bara chilla och klockan 10 kommer farmor med nya bullar så blir det en mysefrukost!
aldrig fel! så blir det väl en massa snack och sånt.
Sen har jag inga speciella planer för resten av dagen.
Och på Fredag är det upp tidigt igen sen kommer mormor vid 11, 
Så ska jag moa och mormor ner i stan och leta efter något mer till mamma.
Både jag och moa vill köpa något litet till och mormor behöver lite hjälp :P haha
sen hem och fixa iordningen och hjälpa mamma till kalaset :))
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: